divendres, 26 d’octubre del 2012

Ruddigore o la nissaga Maleïda - Club Capitol




Ja fa uns 6 anys, després d'unes grans crítiques a la revista Time Out, vaig anar a veure al Versus Teatre, aquesta obra. Era un grup desconegut per mi, i en un teatre petit, on et cantaven gairebé a cau d'orella. Després ja vaig seguir els seus passos veient El Crim de Lord Arthur Savile i la més juvenil La casa sota la sorra.

Ruddigore ens va sorprendre i agradar força. La prova definitiva és que les tres persones que vam anar-hi fa 6 anys, vam repetir ahir.

Personalment, ahir vaig disfrutar-la encara més que el primer cop. El motiu pot estar en la meva por escènica  és a dir, que ahir assegut a la butaca, i sabent que no hi havia perill de haver de sortir a escena, em vaig relaxar. El primer cop quan se't apropaven i cantaven davant teu, sempre havia un ai, ai.

EgosTeatre té un segell propi, fan musicals on els personatges sempre són interpretats amb un estil caricaturesc e histriònic. I per aquesta obra s'adiu força.


L'obra tracta de la maledicció dels Ruddigore, obligats a cometre un crim cada dia si no volen morir patint ells mateixos una mort agònica.

Una posada en escena ben senzilla, i molt negra, amb en Francesc Mora tocant el Piano en directe, són suficients per passar 90 minuts divertits.

Es poden trobar entrades a Atrapalo per 12 euros.

http://www.atrapalo.com/entradas/ruddigore-o-la-nissaga-maleida_e66703/

A la plena web del grup, hi podeu descarregar el programa, fotos, mp3's, o retalls de premsa.

https://sites.google.com/site/egosteatre/espectacles/ruddigore/descarrega

Us deixo també un dossier que he trobat:

http://www.comedia.cat/proyectos/docu/dossierruddigore-_capitol_-7412.pdf


Ruddigore o la nissaga maleïda
Duració: 90 mins.
Club Capitol 
La Rambla, 138  
08002 Barcelona
Telf.902 33 22 11


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada